.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اشتراك 60 درصدی وزرا با ليست اصولگرایان اصلاح طلب

دبير كل جبهه اصولگرايان اصلاح‌طلب از اشتراك 60 درصدي وزراي پيشنهادي رئيس جمهور با ليست پيشنهادي اين تشكل سياسي خبر داد.

سيد علي سيدي ركني در ديدار با گروه مشاورين امور مجلس خود ضمن تاكيد جدي به مشاورين امور مجلس در رابطه با وزراي پيشنهادي به مجلس گفت: جبهه اصولگرايان اصلاح‌طلب كابينه پيشنهادي خود را قبلا به دفتر رئيس‌جمهور ارسال نموده و اكنون كه اسامي وزراي پيشنهادي به مجلس مشخص شده است، بيش از 60 درصد با ليست پيشنهادي اين جبهه مشترك مي‌باشد.

وي در ادامه افزود:جبهه اصولگرايان اصلاح‌طلب تا اوايل شهريورماه اسامي استانداران پيشنهادي را به دفتر رئيس‌جمهور ارسال مي‌كند و سپس روساي سازمان‌ها ومعاونين وزرا، فرمانداران، بخشداران و مديران به دفتر رئيس‌جمهور پيشنهاد خواهد داد.

سيدي ركني با بيان اين‌كه اين پيشنهادها به معني لبيك‌ گفتن وياري به رئيس‌جمهور است،اظهار داشت: بايد اين فرهنگ در كشور نهادينه مي‌شود تا به جاي فقط ايراد گرفتن و نقد كردن به ياري نمودن و ارائه پيشنهادها و راه‌حل‌ها توجه شود كه هم به سود كشور و هم به سود ملت است.

دبيركل جبهه‌اصولگرايان اصلاح‌طلب خاطر نشان كرد: گردهمايي سراسري مسئولين ستادهاي انتخاباتي كل كشور بعد از پانزدهم شهريوركه امور پيشنهادهاي اين جبهه در مرحله اول به پايان مي‌رسد، برگزار خواهد شد كه در اين گردهمايي از رئيس‌جمهور، مسئولين و شخصيت‌هاي برجسته دعوت به عمل خواهد آمد. /ایلنا


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.143 seconds.